Katarzyna Tatarak
Polska aktorka teatralna, filmowa, radiowa i dubbingowa. W 1988 roku ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.
Wieloletnia aktorka Teatru Polskiego w Warszawie. Współpracowała z teatrami: Polonia, Powszechnym, Współczesnym, Na Woli, Syrena. Zagrała także wiele ról w Teatrze Polskiego Radia, na stałe związana z radiowym serialem ,,Matysiakowie", jako Lusia Matysiak.
W swoim dorobku ma liczne role filmowe i telewizyjne. Zagrała m.in. w serialach:
,, Na dobre i na złe", ,,Ojciec Mateusz", ,, O mnie się nie martw" , ,,Siostry", ,,Kasia i Tomek", ,,Kryminalni", ,, Na Wspólnej", ,,Leśniczówka", „Dług” Krzysztofa Krauze, „Przyjaciółki”, „Hotel 52”, „Magda M”, „Kryminalni”, „13 Posterunek”.
Swojego głosu użyczyła między innymi w takich produkcjach jak:
„Scooby Doo”, „Wojownicze żółwie Ninja”, „Atomówki”, „Spider Men”, „Uwolnić orkę”, „Władca Pierścieni”. ,,Mr. Whiskers i Brenda( Brenda), ,,Marynarz Papay" (Oliwka), ,,Ruby & Max" (Ruby), ,,Przygody Spota" (Spot, oraz wszystkie inne postaci)., ,,Titouff" (Mama Titouff'a).
Małgorzata Then-Stepień
Absolwentka PWST w Krakowie - rocznik 1987, wychowanka Jerzego Treli, Jerzego Stuhra.
Związana przez lata z krakowskim Teatrem Bagatela, gościnnie grała w Teatrze Satyry Maszkaron oraz Teatrze Mandala.
Ważniejsze role: Fredro - "Zemsta" (Klara), "Dożywocie" (Róża), "Mąż i żona" (Justysia), Molier - Świętoszek (Marianna), "Szkoła żon" (Izabella), Wyspiański - "Wesele" (Zosia), Zapolska - "Moralność Pani Dulskiej" (Hesia), "Magnier-Paryżanin" (Marie), Mc Coy - "Czyż nie dobija się koni" (Jackie), Christie - "Pułapka na myszy" - (Molly).
Wystepowała w kabarecie "Zielony Balonik" w Jamie Michalika. Przez parę lat była pogodynką w TVP-Kraków, prowadziła również program TVP jako prezenterka i wydawca.
Wystepuje w filmach i serialach telewizyjnych.
Prywatnie: biega, pływa, jeździ na nartach, uwielbia zwierzęta i las. Relaksuje się jogą, dobra książką i wieczorami z przyjaciółmi. Dużo czasu spędza z nastoletnią córką, starając się zgłębić meandry dorastania współczesnej młodzieży.